Projekty graficzne
Długo zastanawiałem się, jakich słów użyć, aby przekonać Cię, że warto inwestować w dobrze wyglądające projekty graficzne.
Zrobiłem nawet małe rozeznanie, żeby sprawdzić, jak robią to profesjonalne studia graficzne i oto, co znalazłem:
- „Profesjonalna koncepcja graficzna sprawia, że Twoja firma jest efektywniej kojarzona na tle konkurencji”
- „Nasze realizacje pozwolą Ci sprzedać nie tylko produkty, ale także wyobrażenie o nich”
- „Kreujemy sukces współpracujących z nami firm”
Robi wrażenie, nie powiem.
Postanowiłem jednak, jak mam w zwyczaju, podejść do tematu nieszablonowo. Otóż spróbuję Cię przestraszyć…
Klikając poniższy przycisk rozwiniesz galerię znalezionych przeze mnie w internecie „projektów graficznych” (cudzysłów nie jest tutaj przypadkowy). Ostrzegam - robisz to na własną odpowiedzialność!
Kliknij, by rozwinąć
-
Zobacz galerię
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że osoby tworzące powyższe dzieła chciały zaoszczędzić parę groszy…
Mając w pamięci, że klienci kupują oczami, myślisz, że - w końcowym rozrachunku - im się to udało?
Nie idź tą drogą i jeśli wykazujesz zapotrzebowanie na jedno (lub więcej!) z poniższych:
- Projekt logo
- Wizytówka
- Papier firmowy
- Teczka firmowa
- Ulotka
- Folder / katalog
- Plakat
- Infografika
- Banner
- Zaproszenia
- Graficzne CV
- Projekt strony
- Papeteria elektroniczna
- Layout prezentacji
- Projekt opakowania
… lub coś, o czym zapomniałem - pisz do mnie!
A może chcesz najpierw poznać mnie bliżej, lub przejrzeć moje portfolio?
Nie tego szukasz? Co powiesz na stronę internetową / animację ?